Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ


Ο Κώστας Μπούνος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Χρήστου Γραμματικόπουλου   "Ναύπλιο Νέα Ελπίδα". 

Ο κ. Μπούνος είναι συνταξιούχος αστυνομικός και μέλος του Δ.Σ. του Αγροτικού Συνεταιρισμού Αργολίδας. Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές είχε δυναμική παρουσία και είχε εκλεγή πρώτος δημοτικός σύμβουλος στο δημοτικό διαμέρισμα Νέας Τίρυνθας, με το ψηφοδέλτιο του Χρήστου Γραμματικόπουλου. Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών.

Αναλυτικά η δήλωσή του είναι η εξής:

"Φίλες και φίλοι συμπολίτες,

Γνωρίζω πολύ καλά, ότι έχετε προβλήματα λόγω της σοβαρής οικονομικής κρίσης. Γνωρίζω την απογοήτευση των περισσοτέρων από εσάς, από την πολιτική γενικότερα. Γι’ αυτό θέλω, να είμαι ειλικρινής μαζί σας.

Είμαι ένας άνθρωπος,που επί χρόνια την αγάπη μου για τα κοινά την έχω εκδηλώσει ποικιλοτρόπως. Πάντα ήμουν μαχητικός με  δράση στους αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος των Σωμάτων Ασφαλείας, τόσο στο προεδρείο της Ένωσης Αστυνομικών Αργολίδας, όσο και στα δρώμενα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών. Αλλά και μετά τη λήξη της σταδιοδρομίας μου, ως αστυνομικός, συνέχισα να αγωνίζομαι και να προσφέρω στον αγροτικό κόσμο του τόπου μας, συμμετέχοντας ενεργά στους αγώνες των αγροτών ως εκλεγμένο μέλος αγροτικών οργανώσεων.

Η εμπειρία μου, από την επί χρόνια δράση μου, είναι βέβαιο ότι θα μου είναι πολύ χρήσιμη και εποικοδομητική, για να προσφέρω  στον τόπο μας αλλά και σε κάθε μία και καθέναν από εσάς ξεχωριστά.

Γι’ αυτό αποφάσισα, να συστρατευτώ και να είμαι εκ νέου υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το Χρήστο Γραμματικόπουλο, έναν νέο άνθρωπο φρέσκο και ορεξάτο για δουλειά που έχει δοκιμαστεί επαγγελματικά και διαθέτει οργανωτικές ικανότητες, αλλά και φυσικές και ηθικές αντοχές.

Κοντά στον υποψήφιο δήμαρχο του Καλλικρατικού Δήμου Ναυπλιέων Χρήστο Γραμματικόπουλο, η ελπίδα για ένα όμορφο αύριο πλησιάζει. Αλλάζουμε πρόσωπα. Αλλάζουμε νοοτροπίες. Αλλάζουμε φιλοσοφία. Ψηφίζουμε το αύριο.

Φίλες και φίλοι,

Σε αυτή την προσπάθειά μου ζητώ την υποστήριξή σας, προκειμένου να οικοδομήσουμε μαζί ένα νέο δήμο αντάξιο της ιστορικής του παράδοσης.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Κώστας Μπούνος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου