Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Η ΜΑΡΙΑ ΔΕΜΟΙΡΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ

Μία ακόμα αξιόλογη και ιδιαίτερα δυνατή υποψηφιότητα, γυναικεία μάλιστα αυτή τη φορά, έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το ψηφοδέλτιο του Χρήστου Γραμματικόπουλου. Πρόκειται για τη Μαρία Δεμοίρου. Η κα Δεμοίρου είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Αθηνών, είχε εκλεγεί δημοτική σύμβουλος το 2002, ενώ διετέλεσε και αντιδήμαρχος το 2005-2006 στον πρώην Δήμο Μιδέας.

Αναλυτικά η δήλωσή της έχει ως εξής :

"Μετά από οκτώ χρόνια απουσίας μου από τα κοινά, αποφάσισα να συμμετέχω ξανά στις επόμενες δημοτικές εκλογές με το συνδυασμό του Χρήστου Γραμματικόπουλου. Η απόφασή μου αυτή εκπορεύτηκε καταρχάς, από το ότι ο κ. Γραμματικόπουλος είναι ένα σοβαρό, αξιόλογο αλλά και έμπειρο στα δημοτικά θέματα άτομο. Κατά δεύτερον, επιθυμώ με τη συμμετοχή μου να συμβάλλω στην αναβάθμιση και πρόοδο του δήμου μας, καθώς πιστεύω ότι είναι αδήριτη η ανάγκη να αλλάξει το πολιτικό κατεστημένο και να ανανεωθεί με νέα, αξιόλογα, μορφωμένα και ακέραια πρόσωπα. Η επιθυμία μου όμως αυτή θα πραγματοποιηθεί, εάν εσείς, οι συνδημότες μου, με βοηθήσετε να εκλεγώ με την ψήφο σας. Εγώ από την πλευρά μου δεσμεύομαι να είμαι πάντα δίπλα σας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου