Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ. ΤΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ.

Συζητήθηκε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα δημιουργίας υδατοδρομίου για χρήση υδροπλάνων στο Ναύπλιο. Το θέμα ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο από τη δημοτική αρχή με τη συνηθισμένη προχειρότητα και την απουσία στοιχειώδους μελέτης και προπαρασκευής του ζητήματος. Από τη συζήτηση καταδείχθηκε ότι η πρόταση αυτή δε θα συνεισφέρει ιδιαίτερα πράγματα στην επισκεψιμότητα, αλλά αντιθέτως ενδέχεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Χρήστος Γραμματικόπουλος τοποθετήθηκε τεκμηριωμένα αποδεικνύοντας την ασήμαντη συνεισφορά των υδροπλάνων στη μετακίνηση επισκεπτών-τουριστών ειδικά για μια περιοχή, όπως είναι ο Δήμος Ναυπλίου. Επισήμανε μεταξύ άλλων ο Χρήστος Γραμματικόπουλος τα παρακάτω : «…Αυτή τη στιγμή κανένα υδατοδρόμιο δεν λειτουργεί στη χώρα παρά τον πρόσφατο νόμο Ν. 4146 /Απρίλ. 2013 (νόμος για αδειοδότηση υδατοδρομίων). Τα υδατοδρόμια ενδεχομένως να έχουν μία αξία για τα νησιά, όμως για μια περιοχή σαν το Ναύπλιο δεν μπορούν να συνεισφέρουν πολλά πράγματα, αντιθέτως δημιουργούνται ζητήματα χωροταξικά και περιβαλλοντικά άμεσα συνδεδεμένα με την καθημερινή ζωή των κατοίκων της πόλεως. Ως προς τη μετακίνηση επισκεπτών-τουριστών η μεγάλη πύλη εισόδου είναι το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Είναι τουλάχιστον αστείο να πιστέψει κάποιος ότι ο επισκέπτης, αφού προσγειωθεί στο αεροδρόμιο εν συνεχεία, θα τρέχει να βρει λεωφορείο προκειμένου να πάει στο κοντινότερο, μελλοντικό υδατοδρόμιο της Αττικής (π.χ. Σαρωνικός, Πειραιάς) -αφού επί του παρόντος δεν υπάρχει κάποιο- και εν συνεχεία πληρώνοντας ναύλο υψηλού κόστους να πάρει υδροπλάνο, για να έρθει στο Ναύπλιο. Σημειωτέον δε ότι τα υδροπλάνα μπορούν να μεταφέρουν το πολύ 20 άτομα και προκειμένου ένα υδατοδρόμιο να είναι βιώσιμο απαιτούνται τουλάχιστον 35ώρες πτήσεων ανά εβδομάδα. Εκεί που θα έπρεπε να ρίξουμε, κατά τη γνώμη μου, το βάρος μας είναι στην επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Ναύπλιο – Αθήνα και φυσικά στην επέκταση του προαστιακού από την Κόρινθο στο Ναύπλιο. Στην τελευταία περίπτωση πραγματικά θα άλλαζαν τελείως οι ισορροπίες προσέλευσης επισκεπτών προς όφελος φυσικά του Ναυπλίου, αφού ο επισκέπτης-τουρίστας θα επικοινωνούσε απευθείας σε ελάχιστο χρόνο και με μικρό κόστος από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με το Ναύπλιο. ….»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου