Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ

Η Βασιλική Παπαμιχαλοπούλου - Νικολακοπούλου στις προσεχείς δημοτικές εκλογές θα είναι υποψήφια με το συνδυασμό "ΝΑΥΠΛΙΟ ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ" του Χρήστου Γραμματικόπουλου. Η κα Παπαμιχαλοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ναύπλιο. Είναι παντρεμένη με τον Παναγιώτη Νικολακόπουλο, με τον οποίο έχουν ένα γιο. Εργάζεται στο ναυτιλιακό γραφείο της οικογένειάς της. 

Ακολουθεί αναλυτικά η δήλωσή της :

«υπεράνω των ασιναίων υψωμάτων ή μοίρα μου τα’ Άνάπλι.», Νίκος Καρούζος

" Για εμάς τους Ναυπλιώτες η πόλη μας δεν είναι απλή επιλογή ή τύχη, είναι μοίρα, όπως εμφατικά σημειώνει η φωνή της συνείδησης του Αναπλιού, ο ποιητής Νίκος Καρούζος. Μοίρα που μας χαρίστηκε και οφείλουμε να φανούμε αντάξιές της και αντάξιοί της.


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και φοίτησα στο Ναύπλιο, ως γόνος της οικογένειας Παπαμιχαλοπούλου. Η οικογένειά μου, για πάνω από ένα αιώνα, διατηρεί ναυτιλιακό γραφείο, στο οποίο απασχολούμαι συστηματικά από το 2010. Ο πατέρας μου Γρηγόρης Παπαμιχαλόπουλος μεταλαμπάδευσε στον αδελφό μου και μένα όχι μόνο τη λατρεία για το λιμάνι του Αναπλιού, αλλά κυρίως το σεβασμό και την αγάπη στους ανθρώπους αυτής της πόλης.

Πριν από την οριστική επιστροφή μου στην πόλη της καρδιάς μου, έζησα 11 έτη στην Αθήνα, σπουδάζοντας αρχικά Βρεφονηπιοκόμος στο ΑΤΕΙ Αθηνών και εργαζόμενη κατόπιν στην ιδιωτική εκπαίδευση. Στη συνέχεια ακολούθησα για 3 έτη το σύζυγό μου, αξιωματικό του Πολεμικού Ναυτικού, στη Μεγάλη Βρετανία, όπου υπηρέτησε σε Νατοϊκή μονάδα. Εκεί βρήκα την ευκαιρία να τελειοποιήσω τις γνώσεις μου, πέραν της Γαλλικής, και στην Αγγλική γλώσσα.

Ο μικρός μου Αντώνης, ο λατρεμένος μου υιός, οι σπουδές μου στις επιστήμες της αγωγής και οι εμπειρίες μου ως μητέρα, αρχικά στην Μεγάλη Βρετανία και αργότερα στο Ναύπλιο, αποτέλεσαν το έναυσμα της ενασχόλησής μου με τα κοινά. Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι τ’ Ανάπλι των παιδικών μου χρόνων, μια πόλη με ανθρώπινο πρόσωπο και υψηλότατο επίπεδο ποιότητας ζωής, από τις άστοχες επιλογές των προηγούμενων δημοτικών αρχόντων, τείνει να μετατραπεί σε μια αποκλειστικά τουριστική πόλη, δίχως μέριμνα για την καθημερινότητα του Ναυπλιώτη, ειδικά των μικρών παιδιών και των οικογενειών τους. Η τουριστική ανάπτυξη είναι προτεραιότητα και πηγή ζωής για τους Ναυπλιώτες, αλλά αν αλλοιωθεί η εικόνα της πόλης σταδιακά θα επέλθει κορεσμός, και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα η διατήρηση της φυσιογνωμίας της πόλης με ταυτόχρονη τουριστική ανάπτυξη.

Τα προηγούμενα χρόνια δραστηριοποιήθηκα σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, αγωνιζόμενη μαζί με πολλούς από εσάς για τη βελτίωση των συνθηκών φοίτησης και διαβίωσης των παιδιών μας. Η αντιμετώπιση από τη Δημοτική Αρχή δεν ήταν η πρέπουσα και η έλλειψη συμπαράστασης ακύρωνε τη διάθεση και την προσπάθεια που καταβάλαμε.

Η μακροχρόνια φιλία και οι συνομιλίες μου με το Χρήστο Γραμματικόπουλο με έπεισαν ότι το όραμά του για τ’ Ανάπλι μας μου επιτρέπει να παλέψω και να φέρω αποτέλεσμα στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής μας. Να γίνει η πόλη μας και πάλι φιλική προς τους κατοίκους της. Να αποκτήσουμε τα σύγχρονα σχολεία, τις καθαρές και λειτουργικές παιδικές χαρές και τους χώρους αναψυχής που αξίζουν τα παιδιά μας, τους περιποιημένους χώρους πρασίνου που θα δίνουν χαρά σε όλους μας. Να πληθύνουμε τα δωρεάν προγράμματα και τις επιμορφωτικές δραστηριότητες, ώστε να αξιοποιείται ο ελεύθερος χρόνος όλων των κατοίκων, ανεξαρτήτως ηλικίας. Να νοικοκυρευτεί η πόλη μας σε κάθε της όψη και να ανακτήσει την αίγλη και τη ζεστασιά που της στέρησε η άφρονα πολιτική των δημοτικών της αρχόντων.

Η υποψηφιότητά μου στο Τοπικό Συμβούλιο του Ναυπλίου είναι συνειδητή επιλογή και ελπίζω στη στήριξή σας ώστε να πάμε τ’ Ανάπλι λίγο ψηλότερα."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου