Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ



Ο Δημήτριος Κουτσόπουλος υπάλληλος των ΕΛΤΑ Ναυπλίου είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές με τον Χρήστο Γραμματικόπουλο. Είναι γνωστό ότι ο Δημήτριος Κουτσόπουλος είναι από τα ιδρυτικά μέλη του συνδυασμού και η υποψηφιότητά του έχει προκαλέσει από την πρώτη στιγμή μεγάλη αίσθηση.

Αναφορικά με την παρουσία του στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, χαρακτηριστική είναι η δήλωσή του:

"Αν πιστεύετε ότι η εποχή μας προστάζει την ενασχόληση με την πολιτική ανθρώπων με ήθος, εντιμότητα, ειλικρίνεια, δύναμη, πάθος, υπομονή, επιμονή, ομαδικό πνεύμα εργασίας, είμαι σίγουρος ότι δεν μπορείτε να τα διακρίνετε στο πρόσωπό μου επειδή δεν με γνωρίζετε, αλλά η επαγγελματική μου σταδιοδρομία και το έργο μου μπορούν να σας πείσουν ότι αξίζω την ψήφο σας. Την 7η Νοεμβρίου καλούμαστε να δώσουμε δύναμη στην αυτοδιοίκηση και στον διευρημένο δήμο Ναυπλιέων.Καλούμαστε να ακολουθήσουμε έναν νέο δρόμο για το μέλλον του δήμου μας.Στην πρόσκληση-πρόκληση αυτή αποφάσισα να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό ''Ναύπλιο Νέα Ελπίδα'' του υποψήφιου δημάρχου Χρήστου Γραμματικόπουλου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου