Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟ


Ο Κώστας Μπούνος, στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Χρήστο Γραμματικόπουλο, στον Δήμο Ν. Τίρυνθας. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο στην περιοχή της Ν. Τίρυνθας. Η αγάπη του για τα κοινά έχει εκδηλωθεί ποικιλοτρόπως. Με την ενεργή συμμετοχή του στους αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος των Σωμάτων Ασφαλείας, ως εκλεγμένος επί χρόνια Πρόεδρος των Αστυνομικών της Αργολίδας αλλά και ως Αντιπρόσωπος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών. Μετά τη λήξη της επιτυχημένης σταδιοδρομίας του ως αστυνομικός, συνέχισε να προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες και στον αγροτικό κόσμο του τόπου του, ως εκλεγμένος Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού. Είναι αναμφίβολα ένας συγκροτημένος και με οργανωτικές ικανότητες άνθρωπος, που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος στο νέο διευρυμένο Δήμο. Αναλυτικά η δήλωσή του, είναι η κάτωθι:

«Φίλες και φίλοι συμπολίτες,

Εδώ και πολλά χρόνια ασχολούμαι με τα κοινά. Έχω συμμετάσχει ενεργά στους αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος των Σωμάτων Ασφαλείας, τιμώντας την εμπιστοσύνη που μου έδειχναν οι συνάδελφοί μου εκλέγοντάς με επί χρόνια, Πρόεδρο των Αστυνομικών της Αργολίδας και ταυτόχρονα αντιπρόσωπο στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών.

Τερματίζοντας την αστυνομική καριέρα μου, η ανησυχία μου για τα κοινά, με έκανε να ασχοληθώ με τον αγροτικό κόσμο και σήμερα είμαι εκλεγμένος Πρόεδρος του αγροτικού συνεταιρισμού και αντιπρόσωπος της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδας.

Στο νέο θεσμό του διευρυμένου Δήμου Ναυπλιέων, θέλοντας να προσφέρω και να μπορώ να είμαι χρήσιμος στον τόπο μας αλλά και σε κάθε μια και κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά, αποφάσισα να δεχτώ την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Χρήστου Γραμματικόπουλου και να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, σε έναν ενιαίο Δήμο Ναυπλιέων αντάξιο της ιστορικής παράδοσής του.

Το Ναύπλιο και οι γύρω Δήμοι δεν είναι ο χώρος που δικαιούμαστε και θέλουμε να έχουμε. Τα προβλήματα των τελευταίων ετών, πνίγουν τους πολίτες με αποτέλεσμα αυτός ο τόπος με την ασύγκριτη ομορφιά και ιστορία του να χάνει την αίγλη του από την ασυγχώρητη και συνεχόμενη αδιαφορία των Δημοτικών Αρχών.

Η ελπίδα για ένα ομορφότερο αύριο πλησιάζει.

Η ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ με τον Χρήστο Γραμματικόπουλο, οραματίζεται έναν Δήμο αντάξιο της ιστορικής παραδοσής του.

Με γνωρίζετε τόσα χρόνια πολύ καλά. Σ’ αυτήν την προσπάθειά μου, ζητώ την υποστήριξή σας, προκειμένου να οικοδομήσουμε έναν Δήμο πρότυπο για όλη την Ελλάδα.

ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Μπούνος Κωνσταντίνος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου