Η διαχείριση των χρημάτων των δημοτών απαιτεί διαφάνεια. Δυστυχώς η υπόθεση "Μαραθώνιος Ναυπλίου" έχει αρχίσει να προκαλεί σοβαρά ερωτήματα, για τα οποία θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις από τον Δήμαρχο κ. Κωστούρο ο οποίος είναι και Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Μαραθωνίου.
Χρειάστηκε να περάσει σχεδόν ένας χρόνος για να δοθεί ο οικονομικός απολογισμός του περσινού Μαραθωνίου, από τον οποίο προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.
Στα έξοδα (97.039 ευρώ) δεν περιλαμβάνεται το ποσό των 23.985 ευρώ, που δόθηκε με απ' ευθείας ανάθεση μετά από απόφαση του κ. Δημάρχου (αρ.αποφ. 233/2016) στην εταιρία που ανέλαβε την διοργάνωση. Γίνεται μόνο μία απλή αναφορά του εν'λόγω ποσού με την μορφή υστερόγραφου στο τέλος του απολογισμού σαν να πρόκειται για κάποια λεπτομέρεια. Επίσης δεν αναφέρονται καθόλου στα έξοδα τα 3.200 ευρώ που δόθηκαν με απ'ευθείας πάντα ανάθεση για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Μαραθωνίου ( αριθμ. απόφ. προέδρου ΔΟΠΠΑΤ 49/2016). Άρα μόνο από αυτά τα δύο ποσά ο απολογισμός ως προς τα έξοδα δεν είναι 97.039 ευρώ αλλά ξεπερνάει τα 120.000.
Όμως το πιο ασαφές σημείο για το οποίο επιβάλλεται να δοθούν εξηγήσεις έχει να κάνει με τα χρήματα που έδιναν οι συμμετέχοντες ως συμμετοχή. Πρόκειται για 25.256 ευρώ σύμφωνα με τον απολογισμό. Αυτά τα χρήματα που τελικώς χρησιμοποιήθηκαν; Γιατί από τους 4379 συμμετέχοντες πλήρωσαν συμμετοχή μόνο οι 2605; και ποιος αποφάσιζε και με ποια διαδικασία για το ποιος θα πληρώνει και ποιος όχι; Καταλαβαίνουμε ότι υπήρξαν κάποιες εξαιρέσεις με κοινωνικά κριτήρια, όμως εδώ η απόκλιση είναι μεγάλη αφού περίπου το 40% των συμμετεχόντων δεν πλήρωσε ( σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία του απολογισμού).
Πιστεύω ότι στο αμέσως προσεχές δημοτικό συμβούλιο θα δοθούν όλες οι απαραίτητες εξηγήσεις προκειμένου να μην υπάρχουν "σκιές" αναφορικά με το οικονομικό σκέλος της διοργάνωσης του Μαραθωνίου.
Στα έξοδα (97.039 ευρώ) δεν περιλαμβάνεται το ποσό των 23.985 ευρώ, που δόθηκε με απ' ευθείας ανάθεση μετά από απόφαση του κ. Δημάρχου (αρ.αποφ. 233/2016) στην εταιρία που ανέλαβε την διοργάνωση. Γίνεται μόνο μία απλή αναφορά του εν'λόγω ποσού με την μορφή υστερόγραφου στο τέλος του απολογισμού σαν να πρόκειται για κάποια λεπτομέρεια. Επίσης δεν αναφέρονται καθόλου στα έξοδα τα 3.200 ευρώ που δόθηκαν με απ'ευθείας πάντα ανάθεση για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Μαραθωνίου ( αριθμ. απόφ. προέδρου ΔΟΠΠΑΤ 49/2016). Άρα μόνο από αυτά τα δύο ποσά ο απολογισμός ως προς τα έξοδα δεν είναι 97.039 ευρώ αλλά ξεπερνάει τα 120.000.
Όμως το πιο ασαφές σημείο για το οποίο επιβάλλεται να δοθούν εξηγήσεις έχει να κάνει με τα χρήματα που έδιναν οι συμμετέχοντες ως συμμετοχή. Πρόκειται για 25.256 ευρώ σύμφωνα με τον απολογισμό. Αυτά τα χρήματα που τελικώς χρησιμοποιήθηκαν; Γιατί από τους 4379 συμμετέχοντες πλήρωσαν συμμετοχή μόνο οι 2605; και ποιος αποφάσιζε και με ποια διαδικασία για το ποιος θα πληρώνει και ποιος όχι; Καταλαβαίνουμε ότι υπήρξαν κάποιες εξαιρέσεις με κοινωνικά κριτήρια, όμως εδώ η απόκλιση είναι μεγάλη αφού περίπου το 40% των συμμετεχόντων δεν πλήρωσε ( σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία του απολογισμού).
Πιστεύω ότι στο αμέσως προσεχές δημοτικό συμβούλιο θα δοθούν όλες οι απαραίτητες εξηγήσεις προκειμένου να μην υπάρχουν "σκιές" αναφορικά με το οικονομικό σκέλος της διοργάνωσης του Μαραθωνίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου