Το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού "ναυάγησε" και οι ευθύνες της δημοτικής αρχής είναι σοβαρές όπως προέκυψε από την σημερινή συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ παράλληλα υπήρξε πρόταση από τον Χρήστο Γραμματικόπουλο για την εξέταση της δυνατότητας υποδοχής των κρουαζιερόπλοιων από την πλευρά της Αρβανιτιάς όπου δεν υπάρχει πρόβλημα βάθους, οι επιπτώσεις αισθητικά και περιβαλλοντικά είναι μικρές σε σχέση με το λιμάνι και η πρόσβαση είναι εύκολη.
Κατά την συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο για το έργο της εκβάθυνσης απεδείχθησαν οι λανθασμένες εξ'αρχής μελέτες ως προς τα εδάφη εκσκαφής (260.000 μ3 τα εδάφη κατηγορίας Γ,Δ αντί για 300 μ3!!! που είχαν προβλεφθεί) καθώς και η ολιγωρία του Δήμου στην διαχείριση του προβλήματος όταν αυτό ήταν πλέον γνωστό (από τις 17 Νοεμβρίου του 2014 είχε κατατεθεί στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου γεωτεχνική μελέτη με όλα πλέον τα στοιχεία) και φαινόταν ξεκάθαρα ότι το έργο είχε πέσει έξω 100%, δηλαδή ότι αντί για 3 εκ. χρειάζονταν 6 εκ.!!. Ακολούθησαν ατυχέστατες προσπάθειες μπαλώματος της όλης κατάστασης και τελικά ένα έργο που είχε διαφημιστεί προεκλογικά (μαζί με την... μαρίνα) όσο κανένα άλλο και θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από τον Οκτώβριο του 2014, έμεινε στην μέση με τις ελπίδες για μία εκ'νέου χρηματοδότηση του να μετατίθενται για το νέο ΕΣΠΑ.
Έτσι, δυστυχώς, απεδείχθη για πολλοστή φορά η ανεπάρκεια όσων διαχειρίζονται τις τύχες του Δήμου μας στα μεγάλα, στα σοβαρά, στα ουσιαστικά θέματα που θα καθορίσουν το μέλλον αυτού του τόπου.
Κατά την συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο για το έργο της εκβάθυνσης απεδείχθησαν οι λανθασμένες εξ'αρχής μελέτες ως προς τα εδάφη εκσκαφής (260.000 μ3 τα εδάφη κατηγορίας Γ,Δ αντί για 300 μ3!!! που είχαν προβλεφθεί) καθώς και η ολιγωρία του Δήμου στην διαχείριση του προβλήματος όταν αυτό ήταν πλέον γνωστό (από τις 17 Νοεμβρίου του 2014 είχε κατατεθεί στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου γεωτεχνική μελέτη με όλα πλέον τα στοιχεία) και φαινόταν ξεκάθαρα ότι το έργο είχε πέσει έξω 100%, δηλαδή ότι αντί για 3 εκ. χρειάζονταν 6 εκ.!!. Ακολούθησαν ατυχέστατες προσπάθειες μπαλώματος της όλης κατάστασης και τελικά ένα έργο που είχε διαφημιστεί προεκλογικά (μαζί με την... μαρίνα) όσο κανένα άλλο και θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί από τον Οκτώβριο του 2014, έμεινε στην μέση με τις ελπίδες για μία εκ'νέου χρηματοδότηση του να μετατίθενται για το νέο ΕΣΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου